26 mars 2013

Räknar dagar

Sitter och andas ut efter ett kortare pass på crosstrainern. Har ju inte tränat på ett tag och vill ta det lite försiktigt. Ska ner och värma en matlåda så jag får lite middag i mig. Snart påsklov och jag räknar dagarna. Två jobbdagar kvar och imorgon ska jag och M iväg på litet äventyr på eftermiddagen. Ska bli så spännande! I helgen lämnar vi M kvar hemma och jag och min lilla hårboll åker hem till Storvreta. Ja, jag kallar det fortfarande hem. ♥ Jag har en säng där och det kommer nog alltid vara ett hem för mig.

Nu vore det inte fel om våren är på intåg. Mitt påsklov ska iaf spenderas med massa fröer och jord.

1 kommentar:

  1. Så roligt att du fortfarande räknar det här som ditt hem! Du vet att du och din syster alltid är välkomna hit kram/mamma

    SvaraRadera