12 februari 2013

Far och flyg

Dagarna mellan inläggen flyger iväg och tiden räcker inte riktigt till. Nu har vi hunnit långt med tvättstugan. Bara hyllorna kvar och ett handtag på luckan. Känns inte så jätteakut heller men det ska fixas. Nöjd med att jag hann slänga in en tvätt innan jag åkte till jobbet som är färdig lagom tills M kommer hem. Känner mig nöjd med min nya ordning i klädkammaren också. Kanske dags att ta tag i rummet bakom också... Mitt hobbyrum ser ut som stryk.

Det är tomt hemma utan lilla S som hoppar och studsar omkring. Han är på semester hos mormor och morfar. Känns så tryggt att ha honom där eftersom han trivs som bara den. M och jag passar på att njuta av lite hundfri tid.

Har en lång dag framför mig och därefter väntar endast en dag till på skolan och sen kurs.
Kommer bli en kanonbra helg därefter! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar