23 januari 2013

Försöker tänka positivt...

Ja för att inte bara sprida dysterhet omkring mig så tänker jag ta upp mitt inredningsintresse igen. Igår var vi hem till Ms farmor och farfar. Frun i huset har fyllt år och vi bjöds på lite fika. Där pratades det om ett pottskåp som stod hemma hos en bekant. Sagt och gjort, vi traskade över och köpet är klart. Endast frakten hem och betalning som ska ske när folket på Sveavägen kommer hem igen. Nu lyser jag runt efter ytterligare ett pottskåp. Kanske ska efterlysa på FB eftersom jag lyckades så bra med hatthylla och skoställ där.

Vi har dessutom fått hem bänkskivan och väntar nu in rörmokare så allt kan hamna på plats. Det går framåt inom vissa områden iallafall.

1 kommentar:

  1. Skönt! och vilken röta du har med möbler! Hoppas på tur på andra områden oxå! kram kram

    SvaraRadera