2 oktober 2012

Aj

Råkade ställa mig på vågen... irriterad på mig själv av fler anledningar! Förstår inte att jag inte sett det tidigare men fått mer och mer insikt i det. Nu måste jag göra något. Det får och kan inte fortsätta så här. Så nu mina vänner är det slut på massa onödigt onyttigt. Självklart kommer jag äta sånt ibland men måste faktiskt göra en hel omvändning för att jag ska må bra. Tänkte att jag skulle sluta vara så feg och ta mig till gymmet eller faktiskt ta egna promenader utan hund. För faktum är att det är inte motion med Sandor. Jag vet att jag sagt detta förr men nu kör jag med öppna kort. Jag behöver skriva och publicera saker. Ledsnar ni på att läsa så är det okej. Först och främst skriver jag för mig själv. Jag tar ett litet steg, imorgon ska jag äta bra mat och inte äta något onyttigt och dumt. Jag ska dessutom ut och gå 30min själv.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar